Witam, jestem nowy w temacie. Chciałbym kupić pierwszą kurtkę m-65 z racji rozmiaru SR jaki byłby na mnie dobry ciężko z wyborem. Na alledrogo znalazłem jedną ciekawą. Co o niej sądzicie?
Coś drogo :P Ja niedawno sprzedałem woodlanda, tyle że M/R, kontrakt 1999 r. za nieco ponad stówę :P Szukaj taniej, podrzucam jakieś pierwsze z brzegu, co Allegro wypluło:
Te kurtki też widziałem, po prostu zastanawiają mnie takie niskie ceny i rozbieżność w tych kurtkach od tego sprzedawcy. A teraz pytanie totalnego laika: czy naszywki podnoszą czy obniżają wartość kurtki( finansową i kolekcjonerską)?
Przecież widać gołym okiem, że cywil. Gdzie numer kontraktu? :P Poza tym NIE BYŁO SZARYCH M-ek. Chyba, że ktoś Alphę tak długo i uporczywie prał w domestosie, że tyle z niej koloru zostało :D
Falkland, to nie jest żaden kontrakt tylko cywil Goldena. Popularny numer "niby" kontraktu w ich komercyjnych wypustach. Sam miałem taki tylko oliwka, też cywil. Ale przyznam, ze wersja Navy wygląda nieźle. Tylko u Whitehouse cena jak zwykle z czapy wzięta.
Czesc wszystkim , Juz niebawem zrobi sie zimno i moja wysluzona alpha cwu45 potrzebuje troche oddechu ,oczywiscie pierwsza mysl to zakup orginalnej pilotki , znalazlem takie o to cudo na ebay , czy ktos z was moze mi powiedziec czy ta kurteczka jest orginalna? Bo nie moge sie dopatrzec stock nr ,czy jest to wersja cold weather ?(sory za brak pl znakow ale pisze zpracy , dzieki i pozdrawiam :)
zgadza się, b. fajna rzecz. Wersja 45 jest na zimne warunki, wersja 36 na lato. Jak Ci pasuje rozmiarowo - bierz, nie będziesz żałował. Ja musiałem się niestety z nią rozstać - za mały rozmiar na moje gabaryty.
Faktura kurtki jest świetna - połyskliwy, śliski materiał w pięknym odcieniu sagowca.