Witaj, Czcigodny Przybyszu!

Wygląda na to, że jesteś tu nowy. Jeśli naprawdę jesteś tym zainteresowany, kliknij w te przyciski!

In this Discussion

Powered by Vanilla
M65 (i nie tylko) w akcji czyli "na człowieku"
  • Dziękuję i  żeby się dobrze nosił.
  • Odpowiednik MR  to Mniej więcej bluza 180/96-104 ,a spodnie 80/88/104 ewentualnie na pasie 92 jest kolejny przedział, bluzę mam nawet bym powiedział pod LR przy 180/104, ale ona i tak jest luźna z założenia. 
  • Dzięki za radę. Nie mam doświadczenia z sortami brytyjskimi ,a mundur kolegi Jecha bardzo mi się spodobał.Taki rozmiar  zamówię. Będzie chyba dobry na ryby w zastępstwie starego,dobrego  i wysłużonego BDU woodland.
  • Brytyjskie ciuchy zacne, zacne... jakość i materiały moim zdaniem przyjaźniejsze dla człowieka niż w hamerykańskich ;)
  • No to myślę, że zrobiłem dobry zakup. Ostatnio tego duży wysyp na aledrogo i trafiają się nieużywane.

Z nowymi amerykańskimi szczególnie w woodladzie dużo gorzej.

• Z woodlandem to już tragedia, tylko uważaj bo brytyjskie mundury nie są tak wytrzymałe, jak hamerykańskie.
  • Za niedługo zostaną przetestowane w krzakach nad Wartą to zobaczę ich wartość. Pogoda się robi to czas ruszać się i zgubić trochę kilogramów po zimie.
  • No jak mówię, obyś się nie rozczarował, bo zaciąga się szybciej niż woodland 
  • Jak się nie sprawdzą to poszukam BDU w woodladzie. Tylko jak pisałeś znaleź nowe lub mało używane to cud. Miałem kiedyś Bundeshwery 85 bawełny i 15 stylonu tylko już takiech nigdy nie trafiłem.A były fajne.

• Poszukaj spodni DPM Temperate. Są bardzo mocne. Mam takie to wiem. Są  grube, mechate i ciężkie. Materiał wygląda jak gruba flanela. 
  • Kupiłem już te. Ale dzięki za radę. Może nastepnym razem poszukam.
  • Brytyjskie spodnie i kurtki "temperate" są tak samo mocne jak i brzydkie...  :D 
  • Tylko temperate na lato to prawie jak w NYCO 
  • Sprawdziłem i tak jest. Ja potrzebuję spodni na ciepłe dni tak od maja do listopada. Bo potem mam M65.