oj nie sądzę. Nie znam się akurat na prawie autorskim ale to jest Twoja własność intelektualna...jeżeli coś jest w internecie to wcale nie znaczy, że jest niczyje i można tym swobodnie dysponować
Też nie jestem prawnikiem, ale chyba was zmartwię co do praw autorskich: człowiek jedynie umieścił link w swojej aukcji, jeżeli treść jest ogólnodostępna (w tym przypadku umieszczona na stronie internetowej), to teoretycznie każdy mógłby natrafić na ten materiał na własną rękę. Poza tym nie zaznaczył sobie, że to jego twórczość, nie musiał też podawać źródła bo informacje o pochodzeniu tekstu są razem z nim. Wygląda na to, że niepotrzebnie nastraszyliście sprzedającego, a zarobiłaby tu tylko jedna osoba - prawnik :D Jedyna rzecz do jakiej można się przyczepić to fakt czerpania korzyści majątkowych pośrednio przy pomocy omawianego tekstu.
Swoją drogą ładna kurtka. Gdyby to był mój rozmiar a cena pozostała na obecnym poziomie, czyli ok. 150 zł. wziąłbym.
no własnie na ntg Blatio dał odpowiednią klauzulę : "Ten artykuł stanowi własność intelektualną autora. Wykorzystywanie go (lub jego fragmentów) gdziekolwiek, bez konsultacji z autorem jest zabronione."
Podobna klauzula jest na naszym forum. Dla mnie sprawa jest oczywista.
cywilna (chińska?) emka "...przestrzelona ?! ;) ... z zardzewiałymi guzikami..." (mowa o napach) i do tego w dziale "ORYGINALNE", niektórzy Allegrowicze to mają wyobraźnię i tupet :-q
byliśmy zdziwieni ceną podpinki z moheru i aplaki za 249zł, tutaj dopiero T34adek/armyBB pojechał równo z ceną za dziwny mix parka M65 83-ci rok + podpinka do parki M51 + kaptur z futrem z jenota od parki M51, ten jenot to może jeszcze żywy, dlatego taka cena
B-) o matko , t34adek/armybb/archan to wszystko jeden czort , no mix xs za te cene nie powiem , szok , ale wiem jedno , chyba można , Pan Arkadiusz nie ma totalnie zielonego pojęcia o militariach , poduczył się od Jarka M. i ekipy i urra burra , miałem okazje pomęczyc go w paru kwestiach i powiem krótko , błe